QA as a Service
Nenechte zbytečné chyby zničit vaši skvělou vizi
Zajistěte si jedinou komplexní službou úspory nákladů na vývoj a zvýšenou efektivitu díky zevrubné kontrole kvality celého procesu tvorby vašich digitálních řešení. A tam ještě zdaleka benefity nekončí.

Nová forma pro vyšší efektivitu
QA as a Service v sobě kombinuje tradiční postup SW testingu s moderním přístupem zajištění kvality celkového procesu vývoje.
To vše je usazeno do komplexní služby, která umožňuje našim klientům soustředit se na jejich business a starost o zajištění kvality přenechat partnerovi s dlouholetou expertízou
QUALITY ASSURANCE AS A SERVICE
Společně definujeme parametry kvality pro jednotlivé fáze SLDC včetně testingu.
Staráme se proaktivně o vše, co je třeba pro zajištění požadované kvality.
Sestavíme tým a garantujeme jeho výstupy.
Garantujeme 100% kvalitu výstupu.
Platba za rozsah a definované výstupy.
Navrhneme optimalizaci využívaných nástrojů.
vs.
TRADIČNÍ TESTING TEAM LEASING
Realizace požadovaných testingových činností
a rozsahu dle vašeho uvážení.
Zákazník definuje požadovaný skill set týmu
a řídí náplň práce.
Garantujeme dovednosti,
znalosti a kapacitu týmu.
Fixní cena za jednotlivé role v týmu.
Nástroje volí zákazník.
Jak to probíhá

Výhody, které vám přináší Quality Assurance
100% garanci Snížení chybovosti
a nákladů na vývoj kvality
QA identifikuje potenciální problémy již v rané fázi vývoje. Podle Institutu systémových věd IBM je náklad na opravu chyby nalezené během fáze implementace přibližně 6krát vyšší než u té, která byla identifikována během fáze návrhu, a až 100krát dražší, pokud byla nalezena po vydání.
Zkrácení času na uvedení do provozu
Účinné praktiky QA mohou zefektivnit vývojový proces a snižují čas potřebný k uvedení SW do provozu. Studie Národního institutu pro standardy a technologie (NIST) zjistila, že časný testing a QA mohou zkrátit čas potřebný k uvedení na trh o 15–20% tím, že minimalizují práci na opravách a zajistí plynulý postup přes vývojové fáze.
Zvýšení spokojenosti zákazníků
Kvalitní software vede k vyšší spokojenosti uživatelů a zákazníků. Průzkum provedený společností Capers Jones zjistil, že projekty s vysokou úrovní QA hlásily o 10 % vyšší míru spokojenosti zákazníků ve srovnání s těmi s nízkou úrovní QA.
Zlepšení spolehlivosti SW produktu
QA zajistí, že softwarová řešení jsou spolehlivé a konzistentně fungují za určených podmínek. Studie Software Engineering Institute (SEI) na Carnegie Mellon University zjistila, že organizace s vyspělými procesy QA zaznamenávají 30 % zlepšení spolehlivosti systému.
Pojďme tvořit něco úžasného
Budete překvapeni, co spolu dokážeme.