QA as a Service

Nenechte zbytečné chyby zničit vaši skvělou vizi

Zajistěte si jedinou komplexní službou úspory nákladů na vývoj a zvýšenou efektivitu díky zevrubné kontrole kvality celého procesu tvorby vašich digitálních řešení. A tam ještě zdaleka benefity nekončí.

Nejefektivnější outsourcing kontroly kvality vývoje.

Nastavení strategie a optimalizace procesů.

Bez starostí o nábor, zaškolení, vedení a rozvoj testingového týmu.

Rozpočet dle požadovaného rozsahu práce QA týmu.

Nová forma pro vyšší efektivitu

QA as a Service v sobě kombinuje tradiční postup SW testingu s moderním přístupem zajištění kvality celkového procesu vývoje. 

To vše je usazeno do komplexní služby, která umožňuje našim klientům soustředit se na jejich business a starost o zajištění kvality přenechat partnerovi s dlouholetou expertízou

QUALITY ASSURANCE AS A SERVICE

Společně definujeme parametry kvality pro jednotlivé fáze SLDC včetně testingu.

Staráme se proaktivně o vše, co je třeba pro zajištění požadované kvality.

Sestavíme tým a garantujeme jeho výstupy.
Garantujeme 100% kvalitu výstupu.

Platba za rozsah a definované výstupy.

Navrhneme optimalizaci využívaných nástrojů.

vs.

TRADIČNÍ TESTING TEAM LEASING

Realizace požadovaných testingových činností
a rozsahu dle vašeho uvážení.

Zákazník definuje požadovaný skill set týmu
a řídí náplň práce.

Garantujeme dovednosti,
znalosti a kapacitu týmu.

Fixní cena za jednotlivé role v týmu.

Nástroje volí zákazník.

Jak to probíhá

Výhody, které vám přináší Quality Assurance

100% garanci Snížení chybovosti
a nákladů na vývoj kvality

QA identifikuje potenciální problémy již v rané fázi vývoje. Podle Institutu systémových věd IBM je náklad na opravu chyby nalezené během fáze implementace přibližně 6krát vyšší než u té, která byla identifikována během fáze návrhu, a až 100krát dražší, pokud byla nalezena po vydání.

Zkrácení času na uvedení do provozu

Účinné praktiky QA mohou zefektivnit vývojový proces a snižují čas potřebný k uvedení SW do provozu. Studie Národního institutu pro standardy a technologie (NIST) zjistila, že časný testing a QA mohou zkrátit čas potřebný k uvedení na trh o 15–20% tím, že minimalizují práci na opravách a zajistí plynulý postup přes vývojové fáze.

Zvýšení spokojenosti zákazníků

Kvalitní software vede k vyšší spokojenosti uživatelů a zákazníků. Průzkum provedený společností Capers Jones zjistil, že projekty s vysokou úrovní QA hlásily o 10 % vyšší míru spokojenosti zákazníků ve srovnání s těmi s nízkou úrovní QA.

Zlepšení spolehlivosti SW produktu

QA zajistí, že softwarová řešení jsou spolehlivé a konzistentně fungují za určených podmínek. Studie Software Engineering Institute (SEI) na Carnegie Mellon University zjistila, že organizace s vyspělými procesy QA zaznamenávají 30 % zlepšení spolehlivosti systému.

Pojďme tvořit něco úžasného

Budete překvapeni, co spolu dokážeme.